Selskapslokaler til leie

  • Bakstekjelleren med plass til 10 personer.
  • Drengesalen med plass til 40-50 personer.
  • Stabburet med plass til 10-12 personer.
  • Badehuset med kano og padlemuligheter, overnatting og toalettilgang.

søndag 3. januar 2010

Stakkars småfuglene ute....Her er det kald, vi har gått måneskinnsturer som har vært korte pga kulden, så da passet denne gaven fra surran i Molde; meisbolleholder i sink! Og værstasjon:-) Er så morsom lesning; snor usynlig: tåke, snor borte: orkan etc:-)
Har ryddet ut jula, så deilig med lyst og hvitt igjen. Kun juletreet igjen, og det forsvinner i morgen. Dagene har flydd, mangt et sosialt juleselskap har vi vært på og hatt, trivelig! Skal bli godt med en rolig dag i morgen (barnehagen har planleggingsdag) før det braker løs. Skal på tv-opptak til Skarnes når Eida Helene fyller 2 år på torsdag, men kommer heldigvis hjem til selskapet og jeg ikke er her når hun blir vekket med gaver og en peppekakedeigbit med lys i på senga. Hun har bestemt menyen, så vi serverer tomatsuppe med egg, krutonger og pølsebiter til besteforeldre og oldemor:-) Vel, får blogges mere i morgen, men tilslutt:

Hjertelig takk til Glassveranda og Englehvitt for nydelige awarder, koselig! Har også fått fra flere i desember, men lillemor har slettet og slette så beklager at jeg ikke har fått det med! Som allltid gir jeg den til DEG, ja akkurat deg som leser meg,-og spesielt til Hege som ga meg en så nydelig julegave! (ble spist opp før jeg rakk å blogge det ene kremmerhuset...Ups...:-)


14 kommentarer:

  1. Hei på deg.

    Fin blogg, å en kjempekoselig gård. ;o)

    Den værstasjonen er bare så morsom, har sett på den selv, så tror nok bare jeg må kjøpe den.

    Klem Simone

    SvarSlett
  2. hei i natten.
    så herlig en værstasjon dette var,heheh håper aldri trå forsvinner,
    ja nå er det tibake til hverdagen.
    men deilig å da,
    kastet ut jul jeg å,
    litt tomt men nydelig,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei hei, vil bare kikke inn å ønske godt nytt år!
    Emma

    SvarSlett
  4. Hei og godt nyttår! Ja nå er jula ryddet ut hos meg også, og det føles godt. Superfin meisbolleholder, er jo viktig å tenke på småfuglene også i kulden! :)

    SvarSlett
  5. Morn:)..og godt nyttår til deg:) Artig meisbolleholder

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig helsing:)
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Hei Marianne!
    Snarvisitt for å ønske deg et godt nytt år:-)
    Har en lik holder, har ikke tenkt at det var en meisbolleholder...hi-hi.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  8. Hei Marianne og riktg godt nytt år! :)
    Meisebolleholderen var flott, men værstajonen tar kaka! Den var så artig! Jeg har en gradestokk med dialekt-uttrykk fra Ringsaker, og den har stått på "bikkjekaldt" og "styggkaldt" i hele jula! :)

    Jeg ble litt nyssgjerrig når du skrev at du skulle på tv-opptak...:) Hva er det du sysler med nå da tro? :))
    Håper vi ses i løpet av vinteren!

    Klem fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  9. Hei er bare inne for å si godt nytt år. Koselige .
    Ha en fin kveld.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  10. Godt nytt år, kjære Marianne! Et av mine nyttårsforsetter er å legge igjen kommentarer på den superkoslige bloggen din. Er støtt og stadig innom, og som du selv sier, er det jo koslig å vite av det :)Takk for deilig lunch og godt selskap 5.dag, alltid en fornøyelse å være rundt deg!!! Ser fram til kreative og festlige husfruetreff dette året :) Klem, Hege

    SvarSlett
  11. hutre hutre - nå har det begynt å bli kaldt her også! Og da er det bare å hive innpå med ved, kle godt på seg, og leeeengte etter sommeren!!!
    Kjempe fin meisebolleholder - og artig værstasjon. Tenkte jeg skulle kjøpe en slik til venninna mi i bursdagsgave - tror hun ville likt å ha en slik på hytta si!!!
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  12. He, he tusen takk Marianne!
    Har vært uten nett noen dager skjønner du..:-(
    MEN nå er jeg tilbake, henter awarden v/ første anledning!
    Du er en knupp, som jeg gleder meg til å følge videre i det nye året:-)
    Klem,nissemor:-)

    SvarSlett
  13. Hei, jeg har lyst til å gi en sånn værstasjon til ei venninne, hvor kan de kjøpes?

    SvarSlett
  14. Hei Lena M:)

    Den kan du kjøpe på Sunndalsøra, der er det en fin interiørbutikk. Mulig de ikke er i salg lenger pga at dette er fra i fjor, men lykke til uansett. Mulig google værstasjon tråd etc?:)

    Mvh Marianne M S

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.