Selskapslokaler til leie

  • Bakstekjelleren med plass til 10 personer.
  • Drengesalen med plass til 40-50 personer.
  • Stabburet med plass til 10-12 personer.
  • Badehuset med kano og padlemuligheter, overnatting og toalettilgang.

mandag 9. februar 2009

Vaskekroken...

Så koselig du stikker innom!

Jeg har hatt en sydag idag, svigermor henta lillemor, så nå er gardiner til aupair-rommet ferdig og oppe. Jeg fikk også lyst til å pynte opp en liten krok i loftsgangen, så da brukte jeg resten av stoffet til å sy et lite forheng. (det er så mange vasker i dette huset, på gang og på soverom...Artig!) Nå er jo hallen og gangen malt, og da får man lyst å lage det litt hyggelig også i en liten krok;-) Speilet er en gammel hestegreie..(Janne, hjelp meg her:-)) som det er satt speil i. Stoffet under vasken sydde jeg borrelås på, og limte en motsatt borrelås på selve vasken, veldig lettvint!










For å få skikkelig match, så sydde jeg på en liten del på en hvit håndduk som hadde blondekant nedert. Kroken kjøpte jeg på Papagena, i sort og litt gull, så står likt til speilet. Da er det bare å vaske hendene!:-) Papagena ringte idag, Jane Churchill-tapeten min er kommet!!! Hurra...
Amalie på håndball, Henrik ned låvebrua i klatreutstyr som satte seg fast-kald opplevelse...Bra vi har det godt og varm her inne! Sov godt;-)
Ettertekst; vittig, sjekk www.lantlif.blogspot.com fra 11.februar...Snakk om lik smak som min favorittblogg!!!Artig!